Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J14a82n45a 75M19a35j72o11v58á

24. 8. 2016 23:55

Tak toto zablokování je úlet i na mne (jsem dodržovač pravidel).

Ne vždy s Vámi souhlasím, občas mi něco nesedí, ale tady se admini fakt setsakramensky sekli.

0 0
možnosti

Nedodržela jsem pravidla už podruhé. Poprvé to bylo v titulku o velkém zadku - jistě si vzpomínáte. To jsem ale byla pouze přátelsky upozorněna paní Bangovou. A nyní jsem napsala titulek Debata o h...ě a slovo v perexu vyhláskovala oddělenými písmeny. Snažila jsem se všemožně vyhnout tomu, abych pravidla porušila, nicméně se mi to asi nepodařilo a podle pana Bangy je to už za hranicí. A protože to bylo podruhé, tak šlus.

0 0
možnosti

Na opuštění "bojiště" máte měsíc času. Zrovna tak si to promyslet.

Zatím můžete napsat vymazlené:-)))) blogy, a pak nás s nimi, doufám, potěšíte:-)))))

Pavlo, dobrou!:-) uvidíte, že už zítra bude lépe. Synek Vám vylepší náladu nějakým novým, jadrným slúvkem, třeba. A nebo jen tak - úsměvem!))

0 0
možnosti

Díky! Vím, co je důležité. (Hašteření na blogu to vážně není.) A s těmi slůvky doufám, že si dá chvíli voraz :-))) I vám dobrou noc.

1 0
možnosti

Co to čtu dole?

Že už jen napíšete veliký......:-)))))))))))?

Ještě lepší bude slovo zadel, v původním znění!:-) To se taky samože dětem líbí, jak to krásně r-čí!!)))))

0 0
možnosti

Dostala jsem stopku od zdejšího šéfa administrátorů za vulgarismy. Takže dále nebudou blogy nikde vidět, respektive pouze na mé osobní stránce. Napsala jsem o tom poslední článek, nicméně ani ten už nikde nebyl vidět.

1 0
možnosti

Jo děti a sprostá slova. Prostě na to mají čuch a nasávají je jako houba. A prásknout viníka nikdy nemaj problém. Včera moje šestiletá dcera hned přišla napráskat mýho bratra, že řekl sprostý slovo. Včera byl nějakej napruděnej a řekl fakt sprostý slovo "kurva". Šárka to samozřejmě hned šla všem oznámit. Jak vůbec to dítě pozná, že tohle slovo by se říkat nemělo?? Samozřejmě má velkou radost, že to slovo slyší a rozhodně v její mysli zůstaneV

2 0
možnosti

No prave....asi na to maji deti jak se rika cich:))

0 0
možnosti

A pritom jsem v prispevku to Slovo ho... pouzil jeno asi 3x:)))

1 0
možnosti

Buďte v klidu, já jsem dostala rovnou ban, takže si ode mě nic dalšího nepřečtete. Nebo alespoň ne tady na iDNESu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2571x
Ctitelka českého jazyka, milovnice koček, The Corrs, sushi a černé limonády. Konzervativec a puntičkářka věřící v princip vítězícího dobra a spravedlnosti. Matka z celého srdce milující svého syna. Vystudovaná publicistka a mediální analytička, která několik let působila v médiích a později se uplatnila i v PR.

Seznam rubrik