Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

je to smutné co se děje;-( a přehnané

a vám palec nahoru

0 0
možnosti
SH

Ano, to jste vystihla! Mně je z toho všeho také smutno...a to je vlastně všechno!

0 0
možnosti
JP

J26a64n 57P78a67l97l61a96s

28. 10. 2016 20:53

Dobrý večer, souhlas, karma. Pana Zemana jsem nevolil a ani se k tomu nechystám, ale právě jsem si poslechl jeho projev a trochu škodolibě jsem sledoval, jak Sobotka, Zaorálek a spol. čumí jako puci. Mám dojem, že v prvních řadách, které zabíraly kamery, mu rozuměli jenom Klausovi a Rychetský. A zřejmě většina oceněných, ale ti nebyli tak moc v záběru.

7 1
možnosti
Foto

To mně bylo na pražském náměstí veselo a ne smutno. Protože lidé tam přišli vyjádřit svůj postoj k tomu, zda se máme ''učit'' na východě od totalitních režimů, jako hlásá Zeman, nebo budovat a chránit demokracii západního střihu. Bylo mi veselo a ne smutno, protože tam přítomní lidé jasně dali najevo, že na tuto otázku mají jiný názor, než Zeman. Že si někdo jiný hřeje polévku? Tak horká ta polévka nebude, protože najít protikandidáta k současnému prezidentovi, který společnost rozděluje, navzdory svému slibu, že jí bude stmelovat, je více než nutné.

4 3
možnosti
LH

L85u58b65o15š 27H13o79l47í23k

28. 10. 2016 20:38

Jedno se MZ nemůže upřít - tak dokonalou kouřovou clonu se dlouho nikomu vytvořit nepodařilo. Jsem zvědav, jestli někdy přijdem na to, co má zakrýt...

2 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2571x
Ctitelka českého jazyka, milovnice koček, The Corrs, sushi a černé limonády. Konzervativec a puntičkářka věřící v princip vítězícího dobra a spravedlnosti. Matka z celého srdce milující svého syna. Vystudovaná publicistka a mediální analytička, která několik let působila v médiích a později se uplatnila i v PR.

Seznam rubrik