Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poněkud nepřesné. Možná někteří si ho zaslouží, ale já myslím, že vy si ho nezasloužíte, tak proč to sebemrskačství? Celá země se proti němu nespikla, jen

a tak asi půlka ho už má fakt dost. A že byl svobodně a demokraticky zvolen? Možná, ale demokraticky zvolen byl i Adolf Hitler, i komunisti v Československu v roce 1946. Svobodné volby ještě nedělají demokracii.

0 0
možnosti

Samá kritika a žádná rada jak to řešit.Rv

1 0
možnosti

Řešením je jediná věc - chodit k volbám.

3 0
možnosti

Ano jedni za 18 a druzí bez 2 za 20. Já bych tam přidal i vládu, Poslaneckou sněmovnu a Senát. Je mi z nich všech na nic. Je mi z toho všeho smutno.

Ale na druhou stranu si říkám jen houšť. Je to sice velmi nebezpečné pro naši zemi a pro nás všechny, ale pokud se nevyburcuje většina národa, nepůjde k volbám a všem věčným politikům nedá padáka, tak to bude už hodně špatné. Směr vývoje je stále zřetelnější.

1 0
možnosti

Možná ne se vším, ale s většinou toho, co jste napsala, musím souhlasit. Zemana jsem nevolil a vidím na něm spoustu závad. Přesto se mi zdá, že se to s tím odporem vůči němu přehání a to z jednoho důvodu: Vidí někdo někde někoho lepšího? Že jich je spousta. Jistě, jsou, ale jsou z různých důvodů neprůchodní.

1 1
možnosti

Vše bych nepodepsal, ale ta snaha psát ve stylu - Padni, komu padni, je mi sympatická. Do ČT Vás ovšem nepozvou.:-)

6 0
možnosti

Sledovala jsem po letech to předávání vyznamenání. Převážná většina byla velmi, velmi zasloužená. Pokud se mi u někoho zdál i ten nižší stupeň (medaile) až moc, vzpomněla jsem na oceňované lidi z let minulých a řekla bych, že to letos nijak nevybočilo. Havel i Klaus rozdali spoustu řádů, medailí a milostí mnohem méně zasloužených. Beru ovšem v úvahu, že prezidentovali 10let, kdežto Zeman zatím 3roky.

7 1
možnosti

Ano zvláště Hůlka se přičinil o náš stát;-D

1 0
možnosti
Foto

J54a58n36a 81M70a34j30o41v12á

28. 10. 2016 21:39

Mno....

a co byste tedy navrhovala??? Když to podle vás VŠICHNI dělají blbě?

x

(Mimochodem, krásně jste nalítla právě té masáži...státní vyznamenání nejsou, navzdory všemu, odznáčky. Patří lidem, kteří žili pro víc, než pro sebe sama. A to je setsakra velká věc. Tím shazováním jejich významu se vysmíváte lidem, kterým skutečně patří.)

10 0
možnosti

Ale jejich význam přeci neshazuji já... A myslím, že dost stačila vzpoura v podobě toho, že kdo mohl, dal panu Bradymu medaili a náležitě to do médií okomentoval. Další cirkus nebyl potřeba.

3 3
možnosti
Foto

R^ Staroměstské náměstí jsem sledovala jen asi minutu, ale trapné nápisy na transparentech jsem si stačila přečíst - to jsou však body pro Zemana. Téměř celou hodinu jsem sledovala předávání cen, líbí se mi totiž, jak umí náš pan prezident řečnit bez papíru.

6 2
možnosti

Ano i Hitler mluvil bez papíru a sto tisíc žen na náměstí řvalo: Chceme dítě s furerem!Rv

1 0
možnosti
Foto

napsala bych cosi víc, ale pozdržím se...

ty ,,odznáčky,, mají cenu. Pořád za nimi vidím ty, kteří celý žívot něčemu obětovali, kteří bez ohledu na to,v co se udělování jednoho dne vyvine, pracovali a pracují tak, jak to už mnozí dnes neumíme. Jsem ráda za každého vědce, osobnost, která tam stála... aby právě ti, co tam co dělat nemají, byli v kontrastu. Nedevalvovala bych vyznamenání na odznáčky a jsem ráda, že si je osobnosti vzaly. Nepřenáším na ně už vůbec trauma, jestli brát či nebrat..situace není jejich vinou a svátek je svátkem státu.

13 0
možnosti

škoda, že ses pozdržela....

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS