Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohužel výtah na Revue Idnes není mým rukopisem, nejsem autorem výběru pár poskládaných otázek a odpovědí, který zde hodnotíte. Nevím, že vznikl. Jsem autorkou jeho materie, originálu rozhovoru pro magazín Téma, obsahem daleko přesahujícího výtah na Idnes a věřím, že díky životní zkušenosti paní Zagorové i nesoucího myšlenku hodnu sdělení. Pokud chcete hodnotit můj rozhovor, vskutku koncepčně odlišný, pak ho nenajdete jinde, než v magazínu Téma.

1 0
možnosti

Jsem zvědav, jestli mě adminové smáznou kvůli nekalé reklamě, ale musím konstatovat, že týdeník Téma je zatím nejlepší, který jsem kdy odebíral. :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Jezdil jsem dnes celé dopoledne po nákupech a celou dobu si připravoval ostrý polemický článek. Nakonec, ale, když jsem si přečetl diskuzi, tak jsem došel k názoru, že bych nic objevného nenapsal.

Každý prostě má své svobodné rozhodnutí, co o sobě bulváru poví a myslím, že spousta lidí jen přilévá olej do ohně, místo, aby ho tlumily.

A pokud někdo zabrousí do intimnějších věcí, tak je to jen a pouze jeho věcí a někoho, kdo to uveřejní, za to kárat, je naprostá zpozdilost

1 0
možnosti

Každý by měl vědět co je život, a že nikdy nebude svobodný a rovný ví jen poctivý morální člověk. To, že majority neukotvených tekutých lidí krmí populisté ve všech sférách lidského života je dáno jejich vzděláním a intelektem. Svobodný svéprávný člověk má právo reagovat na otázky svobodným vyjádřením a nepotřebuje proto jakoukoliv ochranu.

1 0
možnosti

Doporučoval bych vám zagúglit (zadejte blesk zagorová) a uvidíte, že vaše rozhořčení je poněkud naivní. Spíše to vypadá tak, že Hana Zagorová potřebuje zvýšit zájem o svoji osobu a tak "prolamuje letitou hradbu mlčení". :-)

1 0
možnosti

I to je možné. Blesk nečtu, takže nejsem asi dostatečně v kurzu. Nicméně to nemění nic na tom, že ten rozhovor je veden naprosto otřesným způsobem.

0 1
možnosti

Opravdu nevím, proč si na tomto rozhovoru náháníte karmu blogera Vy. Paní Zagorová může na každou otázku odpovědět, o tom nechci nebo nebudu mluvit, zůstane dále za dámu, neublíží to její karieře a oblibě. Nebo se v kritice toho rozhovoru skrývá Vaše ambiciozní a asi zatím nenaplněné žurnalistické ego?

2 0
možnosti

Teď jste uhodila hřebíček na hlavičku ;-D Ne, promiňte, se vší úctou, ale na to se nedá reagovat jinak. Nemám potřebu si cokoliv nahánět a mé žurnalistické ego v časech, kdy to bylo aktuální, se naplnilo dosti.

0 0
možnosti
Foto

...ještě dodatek - vaše články se mi líbí, jen tenhle ne...

2 0
možnosti
Foto

Tak já mám zase neodbytný pocit, že jste tenhle článek neměla psát. Ten rozhovor jsem nečetla, až když jste to tady na blogu ventilovala. Rozhovor ser mi nelíbí, ale paní Zagorová měla právo neodpovídat na takové otázky. Vy jste jen přilila olej do bulvárního ohně...

4 0
možnosti

Rozumím vám, ale v této logice by to znamenalo, že na problematiku bulváru je lepší raději vůbec neupozorňovat. A s tím příliš souhlasit nemohu.

0 2
možnosti
Foto

Můj názor tu nebude bůhvíjaký. Nemůžu za to. Stojím blíže názoru paní Marie... když už. Ale hlavně... že to není vyladěné úplně stoprocenteně košer, se z článku vycítit přece dá. Bolí-li mne něco, protože cítím, že to musí velice bolet toho ,,hlavního,, tedy jakousi oběť šťourání o křehkém zdraví a nemateřství, tak to ještě dále neobnažuji svým psaním. O něčem je lepší mlčet. Asi jste to myslela dobře, nakonec píšete, že jste to zvažovala.. Já tohle mám ,,v závěru ,, nastaveno prostě jinak.

2 0
možnosti

Ten rozhovor byl sice takový podivný, ale pokud se vůbec taková zkušená osoba jako Hana Z. začne bavit s novinářem, tak si přece vyhradí právo autorizace a pokud tam bude něco, co se jí nelíbí, tak prostě nedovolí zveřejnění. I během rozhovoru má možnost stopnout jakoukoli nevhodnou otázku. A hlavně - už na samém začátku si domluví, jakým směrem se rozhovor bude ubírat a jaké budou hlavní tématické okruhy. Takže bych to na nějaké "zlomení" neviděla.....

5 1
možnosti

Ten dojem to ale dělá. Nehledě na to, že paní Zagorová několikrát řekla, že o tom nechce mluvit. A paní redaktorka navíc znala odpovědi a montovala je do otázek, jen aby vyždímala senzaci. Jinak autorizace je v mnoha médiích už dávno přežitá věc, protože komplikuje práci. To vím z vlastní zkušenosti.

2 2
možnosti
Foto

Souhlas s Vámi. Rozhovor jsem četla předevčírem, je to hnusná bulvární žumpa.

5 2
možnosti

Moment, pani Zagorova se toho zucastnila ale dobrovolne, ne?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS